вівторок, 1 листопада 2011 р.

Смішні анекдоти про студентів та молодь

- ГААААЛЯЯЯ!
- Шо???
- Я люблю тільки тебе!
- Три чотири чотири
- З мобільного?
- З дебільного! Це код під’їзду, заходь, баран.

***

Хлопець з дівчиною в кінотеатрі:
Хлопець:
- У тебе взагалі почуттів немає? – годину сидимо, хоча б голову на плече поклала, чи що..!
- В смислі? Я ж тобі щойно міньєт зробила!
- МЕНІ?!

***

Зустрічаються чотири студенти, один говорить:
- Мужики, давайте сьогодні ввечері до мене – є пиво, риба…
- А дівчата будуть?
- З дівчатами я вже домовився. Їх не буде!

***

Іде в інституті лекція по БЖД.
Професор до аудиторії:
- Ви – прораб на стройці. На ваших очах з даху падає і розбивається насмерть робочий. Ваші перші дії?
Студенти:
- Викликати “швидку”!
- Викликати міліцію!
- Повідомити родичам! і т.п.
Професор:
- Одягніть на труп каску і страхувальний пояс, інакше міліція приїде за вами.

***

Замучений викладач(В) приймає студентів і думає швидше всіх завалити та піти до дому.
Заходить перший студент(С):
(В)Уявіть собі що ви в автобусі в спеку, що ви зробите?
(С)Відчиню вікно.
(В)А як це вікно вплине на аеродинаміку та швидкість автобуса?
(С)Не знаю.
(В)Гаразд “2″
І тривало так доки не прийшла одна студентка:
(В)Уявіть собі що ви в автобусі в спеку, що ви зробите?
(С)Зніму кофтину.
(В)Ну але там дуже спекотно
(С)Зніму блузку.
(В)Ну але там так спекотно що аж пекло.
(С)Зніму спідницю.
(В)Але там люди.
(С)Та хай мене весь автобус зґвалтує але вікно я не відчиню.

***

Познайомився хлопець з дівчиною і ось нарешті вона пізно ввечері запросила його до себе додому. Заходять в кімнату, починаються ласки. Дівчина:
- Тсс, в мене батьки вдома, зараз сплять. Тато – в Беркуті служить, мама – лейтенант МВС.
Хлопець про себе: “Блін, куда я попав?”
Продовжують, забулося вже. Дівчина:
- Тихіше, в мене брат в сусідній кімнаті, недавно з ВДВ повернувся.
Хлопець про себе: “Блін, куда я попав?!”
Дівчина:
- Хочеш незабутню ніч?
- Так!
- Гвалтують!

***

Мoлoдий і сором’язливий хлопець пішов на дискотеку. Йому сподобалася одна дівчина. Через годину він підійшов до неї і тихо спитав, чи не бажає вона з ним потанцювати.
(Д): Я не буду з тобою спати, козел! – голосно закричала вона.
Хлопець злякався і відійшов в сторону, але через десять хвилин дівчина підійшла до нього і сказала, що вона студентка і вивчає психологію, їй було дуже цікаво спостерігати за реакцією хлопця на її виходку.
(Х): (закричав на всю дискотеку) Двісті доларів за міньєт?!

***

Будильник ненавидять в двох випадках: коли він дзвонить і коли він не продзвенів! 

***

- Так, дітки, сьогодні ми будемо писати контрольну роботу.
- А калькулятором можна буде користуватися?
- Можна.
- А логарифмічними таблицями?
- Можна!
Запишіть тему контрольної: “Історія становлення Галицько-Волинського князівства”.

***

- Коли вранці я чую звук будильника, мені здається, що в мене вистрілили.
- І ви підскакуєте?
- Та ні, лежу як вбитий!



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар