вівторок, 4 жовтня 2011 р.

Кумедні студентські анекдоти

- Яка музика будить в вас звіра?- Та що на будильнику блєать! 
*** 
Мене вибішують люди, які говорять "я нічого не знаю", а потім отримують 5. Підступні підараси. 
*** 
Брат засовує толстовку в сумку, не лізе, мама підходить, акуратно складає, спокійно кладе в сумку і каже: "Дівкам вже пхати повинен, а він толстовку засунути не може" ... 

*** 
Дзвоню другові. Бере трубку його молодша сестра:
 - Привіт, а Антон є?
 - Ні, Антон какає ... 
*** 
Заберіть від мене цей жах, приберіть! Я сказала, приберіть від мене мою заліковку! 
***
 - Настя, ти відьма!
 - Зараз-то за що?! 
- Ти флешки usb з першого разу засовуєш! 
*** 
- Дай смс-ку написати! 
- Напиши. Тільки не відправляй, у мене грошей немає. 
*** 
По-справжньому ввічливий студент - це студент, який вітається з викладачем, який вже нічого у нього не викладає.
 *** 
На роботі: 
Директор: "А ну стирай гру, щоб я більше не бачив!" 
Хлопець сидить думає, впадлу видаляти - бере і з робочого столу видаляє ярлик і дивиться в очі директору. 
Директор: "Блять, ти чо мене зовсім за мудака тримаєш, га?! З кошика видали!" 
*** 
Друг у мене дуже освічений: півгодини матом крив - жодного разу не повторився.


Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар