четвер, 6 жовтня 2011 р.

Прикольні анекдоти про студентів

- А от якби в мене був кокаїн, я б обов'язково з тобою поділився. 
- Егеж, шкода, що ти диван. 
*** 
- Я вас змушений засмутити, ваша дочка вчора в клубі напилася. 
- Брешеш! Вона вчора в рот нічого не брала! 
- Е-е ... здається, я засмучу вас двічі ...

*** 

- Синку, чому в квартирі безлад?
 - Вечірка була з друзями.
 - А піаніно де? 
- Дав послухати ... 
*** 
Професор:
 - Пане студент, розбудіть свого сусіда.
 - Ви його приспали, ви його і будіть. 
*** 
Сім'я з 11 студентів зніме кімнату ...
 ***
 - Сволота ти! Все життя мені зіпсував! Всю молодість на тебе витратила! - Ридання дівчата з кімнати.  
Голос з кухні: 
- Донечко, досить говорити з дипломом. 
***
 Коли трапляється щось дуже гарне, мені здається, що мене най*бують. 
*** 
Лекція в мед. інституті. "Молодий, починаючий хірург починає відчувати себе впевнено, як правило, після 8-10 трупа ... Ой, вибачте, після 8-10 операції."
 *** 
Я найщасливіша людина на світі!Ні. Я не закохалася. Я виспалася! 
*** 
- Я тут завдання вирішила з фізики.
 - І що?
 - У мене муха зі швидкістю 8266 км / год літає ...


Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар