пʼятницю, 7 жовтня 2011 р.

Найкращі студентські анекдоти

У гуртожитку: 
- Чому у тебе палець порізаний? 
- Тому що ножі вічно тупі. 
 А потім якийсь дурень візьме і наточить! 
*** 
Вчора хотів послухати музику перед сном, поки розплутував навушники, заснув ...
 *** 
Є у блютус-навушників один украй неприємний мінус: музика-то грає, а ось плеєр я вже хвилин 15 шукаю ... 

*** 
Дай бог здоров'я всім викладачам, які не помічають, що ми списуємо. 
*** 
Голодніше студента може бути тільки студент, у якого ще й дівчина є ... 
*** 
Наївні сусіди ... думають, що в мене гучність зменшується ударами по батареї ... 
*** 
- Купи! Купи! Купи! 
- Сергію Петровичу, я ж сказала, я сама здам іспит!
 - Ну хоча б коньяк подаруй! 
*** 
Сидів на парі, їв Twix, і тут мені одногрупниця кричить: "Кинь мені паличку!". Я мало не вдавився. 
***
 Студенти ВУЗів діляться на три категорії: 
- Студенти, що вчаться з задоволенням; 
- Студенти, що вчаться без задоволення; 
- Студенти, що з задоволенням не вчаться; 
*** 
В кафе:- Вау, дивись які дівчата за тим столиком сидять! Пішли познайомимося?- Почекай, нехай спочатку розплатяться!


Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар