понеділок, 12 грудня 2011 р.

Смішні анекдоти про Діда Мороза і Санта Клауса

Ранок, 1 січня. Обхід у міськлікарні. Лікар входить у палату, дивиться в список:
- Іванов тут?
- Я.
- Як прізвище?
***
Телефонна розмова під Новий рік:
- Алло, це страхова компанія? Скажіть, ми можемо застрахувати будинок по телефону?
- Ні, це неможливо. Зараз ми пошлемо свого представника, і він укладе з вами угоду.
- Добре, надсилайте. Тільки покваптеся, а то у нас вже догорає ялинка і починає диміти килим!
***
Літає Санта Клаус, розносить подарунки. Наближається новий рік. Графік у Санти стиснений, будинків облетіти ще треба дофіга, а часу - обмаль. Залітає в трубу в черговий будинок, дивиться, а там дівчина оголена лежить. Санта задумався:
- Скористаюсь дівчиною - не встигну подарунки вчасно рознести. А не скористаюся - в трубу не зможу вилетіти ...
***
На пошту прийшов лист. Читають: Діду Морозу! Відкрили, а там написано:
- Дідусь Мороз! Пише тобі Діма. Я живу на півночі. У нас зима, Новий рік, але я на вулицю вийти не можу, тому що в мене немає теплої шубки, рукавичок, шапочки і валянок. Дідусь, пришили мені, будь ласка, шубку, рукавички, шапочку і валянки.
Ну, працівниці пошти просльозилися, зібрали, хто скільки міг, але на рукавички не вистачило. Вирішили відправити без рукавичок. Через деякий час знову приходить лист Дідові Морозу:
- Спасибі, дідусю, за подарунок! Але рукавички мені не дійшли, напевно, на пошті витягли ...
***
Дід Мороз напився вщент. Приходить на ранок.
- З-здрастуйте, д-діточки, ик. Зараз ми з вами проведемо в-в-веселий ранок! Ік! Тільки ... діти, к-кого це нам зараз не в-вистачає? Ік! Снігу-урочки нема. Так давайте її покличемо: СНІ-ГУ-Роч-КА! СНІ-ГУ-Роч-КА!
- Не йде, ик. Тоді давайте закладемо два пальці в рот і свиснемо, ось так: БЕ-Е-Е ...
***


- Молодий чоловіче! - Обурюється батько. - Ви обіцяли мені привести мою дочку додому до зустрічі Нового Року, тобто на дванадцяту годину ночі! Зараз вже чотири години ранку, і взагалі, це не моя дочка!
***
16-річний пацан приходить 1-го січня додому.
Мати:
- Ну як, синку, відсвяткував?
Син:
- Як завжди, перепилися, потім перетрахались.
Мати:
- А дівчатка були?
***
 Слідом за акцією "Клікни Діда Мороза!" компанія Coca-Cola планує з Нового року запустити акції "Бекапни Діда Мороза" і "Форматни Снігуроньку".
***
Після прийняття певної кількості, на Новорічної вечірці, мужик пристає до дівчини, вона йому у відповідь:
- Відчепись ... не буду ... не хочу ... та не зараз ... та не туди.
***
- Ну як Різдво-то відзначив?
- Та так. З ранку дивлюся, під ялинкою шкарпетки валяються, а в них - порожньо. Тільки дарма руки забруднив ...
***
Дід Мороз:
- Дорогі дітки! Я примчав до вас з далекої Лапландії, загнав по шляху трьох оленів, втратив кожух і шапку.
Я так люблю дітей, що мені навіть за це статтю хотіли пришити!
***
Зима. Новий рік. У двері дзвінок. Маленький хлопчик відкриває двері - за нею стоїть величезний амбал в костюмі Діда Мороза, з мішком посохом та іншими атрибутами. Амбал:
- Знаєш, хто я?
- Да-а-а, ти - Дід Мороз ...
- Так, я Дід Мороз, роздаю дітям подарунки. Тільки тобі треба розповісти якийсь віршик.
- Травка зеленіє, сонечко блищить, ластівка з весною ... з весною, з весною ... е-е-е ...
- Ти що? Забув, чи що?
- Агааа ...
- Ну *об твою мать! (Вкрай розчаровано).
***
Новорічний ранок у садочку ... Снігуронька:
- А тепер діти покличемо Діда Мороза! Всі разом: Дідусь Мороз! Де ти?
Тиша ... Снігуронька:
- Батьки, допоможемо діткам! Всі разом! Дідусь Мороз! Де ти???
Тиша ... Снігуронька:
- Ну, все разом: "Дідусь Мороз! Де ти???" З-під ялинки хрипким голосом:
- Ой, ху...во, мені дітки! Ой х...во.
***
Розмовляють два алкоголіка:
- Чуєш, Вован, кажуть, на Новий Рік в медвитверезнику будуть значні знижки ...
- Тобто нас будуть обслуговувати майже безкоштовно?
- Дурень ти, Толян! Це означає, що нам доведеться скидатися для них!
***
Йдуть два студенти. Бачать на балконі 5-го поверху палицю копченої ковбаси на мотузці. Один залишається насторожі, інший лізе по балконах вгору. До нижнього підходить міліціонер.
- Шо ти тут стоїш?
- Так ось - (показує на другого) - подарунки на новий рік вішаємо.
- Так зараз же червень!
- Так? Васьооок! Знімай ковбасу і злазь, ідіот, я тобі казав, що новий рік взимку!
***
Ваш синуля вже вийшов з віку походів на ялинку, якщо:
- Він підозрює, що Дід Мороз п'яний як завжди;
- Його почала приваблювати Снігуронька;
- Він підраховує, чи покриє собівартість подарунка ціну запрошувального;
- Крім подарунка від Діда Мороза він чекає ще чогось від Снігуроньки;
- Він відмовляється йти, аргументуючи це тим, що начальник не відпустить.
***
Новорічний карнавал в Вовочкиній школі. Учителька ходить серед дітлахів і розглядає костюми.
- Пашенька, ти весь в біленькому. Ти, напевно, зайчик?
- Так, Маріванна.
- Машенька, ти вся в рудому. Ти, напевно, лисичка?
- Так, Маріванна.
- Молодці, молодці хлопці! Ну, а ти, Вовочка, весь в коричневому - ти, напевно, ведмежа?
- Я ГАМНО!
- Фу, поганий хлопчик, йди від хороших хлопчиків і дівчаток у куток!
- Я ВАМ І ЗВІДТИ СМЕРДІТИ БУДУ!
***
Передноворічна вечірка в офісі фірми. Всі вже прийняли, станцювали, а особливо просунуті, усамітнилися ...
З кутка чути голоси двох молодих працівників:
- Ах, Коля, Коля ... Ти ніколи не любив мене так добре ... МММ ... ААА ... Напевно, це тому, що скоро свято?
- Ні, - зніяковіло відповідає молодий чоловік, - скоріше тому, що я - не Коля.
***
Один новий українець - іншому:
- Купив на Новий рік дружині яйця Фаберже.
Обидва.
***
Хлопчик переплутав і замість Лапландії зателефонував на Сицилію і замовив Діда Мороза ...



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар