вівторок, 13 грудня 2011 р.

Кумедні анекдоти про Новий Рік

Рідко яка Снігуронька долетить до середини багаття ...
***
Розмовляють два п'яних мужика:
- Ти навіщо Діда Мороза за бороду смикнув?
- Хотів перевірити - справжня чи ні ...
- Ну і як?!
- Справжня виявилася. Ніяк не збагну - що тепер з нею робити?!
***
Після новорічної ялинки в дитячому саду батько говорить синові:
- Синку, ти вже великий, повинен розуміти, що ніякого Діда Мороза немає. Це був я.
- Так, я знаю. Адже лелека - це теж ти.
***
- Цей Дід Мороз все переплутав, - сказав призовник.
- А в чому справа? - Запитав його товариш.
- П'ятнадцять років тому перед Новим роком я просив його подарувати мені військову форму. І ось тільки тепер я її отримав.
***
Є у слов'ян традиція під Новий рік запрошувати до себе додому п'яного переодягненого мужика з бородою ...
***


Дід Мороз:
- Здрастуйте, дорогі дітки! Ми зі Снігуронькою приїхали до вас з самої Півночі. Для початку у нас запланований конкурс віршів. Ви будете читати вірші, а переможе той, хто першим принесе штопор ...
***
1 січня дівчина прийшла додому вранці. Мати строго запитує її:
- З ким всю ніч шлялася?
- З Дідом Морозом, - невдоволено відповідає дочка, роздягаючись.
- Як тобі не соромно, - злигатися зі старим чоловіком? Невідомо, що від нього можна очікувати ...
- На жаль, нічого, крім цукерок, мама ...
***
Дзвінок у двері. До кімнати ввалюється веселий Дід Мороз і три дебелих Снігуроньки. Господар з подивом:
- О! Який тепер у Діда Мороза супровід!
Снігуроньки:
- А ти спробуй один потягай на горбу цього алкаша після десятої адреси!
***
- Чому Дід Мороз ходить по квартирах з великим мішком?
- Збирає порожні пляшки.
***
- Снігуронька, ти куди поспішаєш? Напевно, в будинок піонерів на ялиночку?
- Ні, в будинок офіцерів на паличку.
***
Прокидається Снігуронька після Нового року, і питає Діда Мороза:
- Чуєш, дід, після вчорашнього нічого не пам'ятаю.
- Ну коли до дітлахів на ялинку прийшли, ти вже була п’яною, потім ще пару стаканів намахнула, і почала стриптиз танцювати.
- Того я й думаю, чого це в мене повні труси цукерок



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар