середу, 14 грудня 2011 р.

Новорічні приколи

Собака, побачивши новорічну ялинку:
- Ну ось, нарешті в туалеті світло полагодили!
***
Троє нових українців розповідають, яку піротехніку подарували своїм чадам на Новий Рік:
- Я своєму прикупив п'ять ящиків хлопавок ...
- А я п'ять ящиків петард ...
- А я своєму ракету прикупив, тіки, блін, якихось космонавтів у доважок дали! ..
***
Після зустрічі Нового року дружина сперечається з чоловіком, кому з них мити посуд. Дружина каже:
- Давай тепер мити посуд по черзі! Цього року твоя черга.
***
Мужик прокидається вранці зі страшного бодуніща. Запитує дружину:
- Новий рік пройшов?
- Пройшов.
- А яке сьогодні число?
- Друге січня.
- А перше було?
***
Щороку 31 грудня ми з друзями ходимо в баню. І не тому, що традиція у нас така, а тому, що кожен раз, запитуючи у дружини дозволу привести на свято друзів, кожен з нас чує у відповідь традиційне:
"Ідіть ви всі в баню!"
***


- У нас найбільш екстремальний місяць - січень! Новий Рік, Різдво, Старий Новий Рік ...
- А навіщо нам Старий Новий Рік?
- Це контрольний: в печінку!
***
У новорічну ніч мама вмовляє свого маленького синочка лягти спати:
- Дивись, он і тітоньки в телевізорі вже раздягаются ...
***
І з'явився в ніч під Різдво до юнака ангел. І сказав ангел:
- Добрий я сьогодні, юначе, і виконаю тому одне твоє бажання. Обирай. Що хочеш ти? Багатства, рівного якому немає ні в кого з живих? Мудрості, ні з чим незрівнянної? Або любові такої, що запалює зірки і серця поетів? І розважливий юнак вибрав мудрість. Виконав ангел бажання. І запитав:
- Ну а що ти скажеш тепер, про Мудрійший?
І сказав Наймудріший:
- Грошима брати треба було!
***
Сидить мужик в барі під Новий Рік, раптом бачить заходить його друг з кефіром і стаканчиком і питає:
- А ти чого тут один?
Мужик відповідає:
- Так ось вирішив в барі Новий Рік провести, сідай, вип'ємо!
- Не, я краще кефірчіку поп'ю ...
- Так ти чого, Новий Рік же ...
- Ну і що, от скажи ти Новий рік минулий пам'ятаєш?
- Так, пам'ятаю
- А я ні!
***
Бачать два наркомани біля станції метро хлопчину, який ходить з плакатом і кричить:
- Новий рік - без наркотиків!
Один наркоман запитує іншого:
- Що це він кричить? Я чо-то не доганяю.
- Він каже, що до Нового року потрібно всю травку викурити.
***
Зустріч Нового Року. Одна дама говорить інший:
- Мені здається, ми з вами вже зустрічали новий рік в одній компанії років 12 тому.
- Правда? Я щось не пригадую.
- У мене теж на обличчя погана пам'ять. Але на сукні - хороша.
***
Зима, напередодні Нового Року. У підворітті стоїть ексгібіціоніст, загорнувшись у плащ. Йде по дорозі тітка.
У кожній руці по 4 сумки, важко. Раптом прямо перед нею з підворіття вискакує ексгібіціоніст, відкриває плащ. Тітка дивиться на нього тужливим поглядом, потім зітхає:
- От чорт, яйця забула купити!
***
- Квартира 115? Доставка ялинок.
Господар:
- Та ви що? Яка ялинка?! Середина лютого.
Мужик - напарникові:
- Казав тобі - не поспішай! До Нового року ж ще 10 місяців!
***
Напередодні Нового року генеральний директор заходить до менеджерів у кабінет. На столах горілка, закуски, всі курять. Директор каже, обурюючись:
- Я ж заборонив пити і курити на роботі!
Тут піднімається один із самих тверезих співробітників:
- Шеф, блін, а хто ж працює?!
***
Новий Рік - це нова надія змінити своє життя на краще, нічого для цього не роблячи.
***
Мама поцікавилася у свого синочка:
- Що б ти хотів одержати на день Новий Рік?
- Конячку, пістолет і три дні не вмиватись!
***
На дитячому ігровому майданчику обурюється жінка:
- Моя син з'їхав з гірки і врізався в ялинку. Який дурень так гірки робить?
- Так до ялинки 200 метрів! - Дивується перехожий.
- Ну і що? А якщо у дитини сомплі?
***
- Ти від кого чув це жахливе слово? - Накидається мати на сина.
- Від Діда Мороза, мама.
- Не може бути!
- Може! Він сказав це, коли Петька заліпив йому сніжком в око!
***
- Дід Мороз, прошу тебе, подаруй мені конструктор "Лего", - кричить хлопчик.
- Не кричи так, Дід Мороз почує навіть шепіт, - заспокоює його мама.
- Так, але тато закрився в своїй кімнаті, і міг би не почути.



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар