пʼятницю, 16 грудня 2011 р.

Анекдоти про Діда Мороза і Снігурочку

Несправжній у вас дід Мороз ... Тверезий якийсь.
***
Останні слова Діда Мороза:
- Все, діти, подарунки скінчилися ...
***
Дзвінок у двері. На порозі Дід ​​Мороз. Маленький хлопчик радісно кричить:
- Здрастуй Дідусь Мороз! Ти подарунки ...
- Не тринди, пацан! Штопор є?!
***
- Тато, вгадай, який потяг більше всіх спізнюється?
- Який, синку?
- Той, який ти обіцяв мені подарувати ще на минулий Новий рік.
***
Вовочка натягує на голову презерватив. Той рветься. Вовочка чортихається і намагається надіти інший. Той теж рветься. Вовочка:
- Все одно на Новий Рік піпіською буду!
***


Дзвонять мужику під Новий рік. Він трубку знімає:
- Так. Дякую, і вас також. Спасибі, і вам того ж. Дякую, і вас туди ж.
***
У Вірменського радіо запитують:
- Як відрізнити Сніговика від Сніжної баби?
- Дуже просто, треба подивитися, куди діти морквину встромили.
***
Йде якось мужик по вулиці, бачить, в калюжі жінка сидить. -
- Чого ж ви в калюжі сидите?
- А може я Снігуронька, а може я розтанула!
***
Бабуся питає внучку:
- Що б ти хотіла отримати в подарунок від Діда Мороза?
- Протизаплідні таблетки, - відповідає дівчинка.
- Галочка, навіщо тобі ця гидота?! - В жаху вигукує бабуся.
- Бабуся, ну ти подумай: у мене вже чотири ляльки, куди мені ще п'яту?
***
У сім'ї було двоє дітей - один песиміст, а інший оптиміст. Наближається новий рік. Вирішили їх батьки "вирівняти", ну щоб не такі крайнощі були, і приготували подарунки: песимісту конячку, а оптимісту купу кінського гною. Вранці діти прокидаються ... Песиміст:
- Hyyy, конячкааа ... Маленька, а я хотів велику ... коричнева, а я хотів сіру в яблуках ... Деревяннааа, а я хотів живyyy ...
Оптиміст:
- А y мене ЖИВА! Тільки втікла!
***
Народна прикмета: "Якщо Ви бачите тверезого Діда Мороза, то швидше за все це - Санта-Клаус"!
***
Телефонне опитування, проведене вранці 1 січня, дало наступні результати:
2% - "так?"
3% - "алло?"
95% - не змогли відповісти
***
Йде Дід Мороз по Хрещатику. Назустріч - повії. Підходить одна з них і каже:
- Здрастуй, дідусь.
- Здрастуй, онучко, з наступаючим тебе, тільки подаруночка у мене немає.
- Нічого, дідусю. Зате у мене для тебе є. Розстібає йому ширінку і починає робити мінет.
- Ааа-х, ууу-х, молодець, тільки горлечко не застуди.
***
Лондон ... Туман ... Кафе ... Сидять два джентельмена. Один іншому:-Скоро Новий рік, добре! Другий:-Ну і що. Секс краще. -Так, але Новий рік частіше ...
***
Кінець грудня ... На стовпі бовтається оголошення: «Ви можете замовити Діда Мороза і Снігуроньку за телефоном ...» Тримаючись за стовп, стоїть п'яний і гірко ридає: «Кілери! Нелюди! Діда Мороза і того замовили ... »
***
Оголошення в газеті: «Пані та панове! Зробіть Новий Рік для своїх дітей незабутнім, запросіть до себе Діда Мороза! »P. S. Панове, не обділяйте і себе цього вечора в задоволенні - запросіть до себе Снігуроньку.
***
Приходить Дід Мороз до психіатра і каже: - Лікарю, допоможіть! Я в себе не вірю.
***
Новий рік! Діти зібралися на святі водять хороводи навколо ялинки. Тут приходить Дід Мороз зі Снігуронькою: - Доброго дня діти, здрастуйте, чогось у нас не вистачає на ялинці, вогників давайте попросимо ялинку запалитися раз-два-три - ялиночка гори.
Не горить. Діти знову пробують раз-два-три - ялинка гори, не горить. Тут один з дітей дістає стільниковий з кишені набирає номер і каже:
- Чуєш па прийшли братву, нехай розберуться, а то ялинка не горить.
***
31 грудня, ввечері підходить син до мами і каже:
- Давай, коли буде половина 12-ти закричимо: Новий рік! Новий рік!
- Навіщо це?
- А нехай наші сусіди думають, що до нас Новий рік раніше прийшов.
***
- Дорога, що подарувати тобі на Новий рік?
- Ой, любий, ну я навіть не знаю ...
- Добре, даю тобі ще рік на роздуми.



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар