пʼятницю, 15 червня 2012 р.

Анекдоти українською - червень 2012

Вийшли з дружиною з магазину, а на сходах кошеня, гарнесеньке таке.
Дружина розчуленим голосом:
- Який гарненький ... Давай йому голову відірвемо.
Люди навколо почали турбуватися і обертатися, поки ми рибу з пакета не дістали...
***
- Вуйку, а чому це Ви квітки поливаєте машиновим маслом, засохнуть? 
- То нічого що засохнуть, же би зброя не заіржавіла.
***
Життя потрібно прожити так, щоб про це знав Gооglе. Але головне, щоб не дізнався Yоutubе ...
***

Львів. Затишна кавярня. Сидять хлопці, пьють каву... 
Коли один забігає та кричить: 
- Хлопці! Москалі наших бьють!... 
Всі підскочили та вилетіли з кавярні на допомогу, а один залишився -
сидить, увесь побілів, зуби зчеплені, очі вилізли, руками за край столу
вчепився, ледве тримається. 
Господар до нього: 
- Що трапилось?... 
- Ой, -каже - Всравсь... 
- Що, від жаху?... 
- Та ні - від люті...
***
Відповідаючи на питання своїх дітей, не забувайте: все, що ви скажете, може бути використано проти вас.
***
Коли я їм шоколад, то виправдовую себе, що в мене буде МЕГА-МОЗОК ... Про МЕГА-зад намагаюся не думати ...
***
Продавець розмовляє зі знайомим І нехай весь світ зачекає.
***
- Завтра у нас контрольна, щоб всі були!
Вовочка (розв'язно):
- А якщо я буду сексуально стомлений?
- Будеш писати іншою рукою.
***
По довжині волосся на ногах дівчини, можна визначити термін відсутності у неї сексу.
***
Вона: Любий, пусти під одіяло, холодно
Він: В трусах не можна, тут дрес-код!
***
Існує два різновиди страусів - сірі і голубі. Сірі, коли лякаються, ховають голову в пісок. А голубі сидять в кущах і чекають цього моменту.
***
Приходить п"яний чоловік додому. Жінка:
- Ти молока купив?
- Молокаку? Нє-а, не пив.
***
Минулої ночі я впав у депресію, і зателефонував за номером "телефон довіри". Мій дзвінок перенаправили до Пакистану. Я сказав, що збираюся покінчити з собою. Вони страшно зраділи, і запитали, чи вмію я водити вантажівки.
***
Хлопець дівчині під час сварки:
- Досить вказувати, що мені робити! Зараз я піду з друзями в бар. Буду пити пиво. Можливо, зніму собі дівчинку. Прийду додому п'яний, пізно. І вгадай, хто з мене черевики зніме?
- Патологоанатом!


Ц
ікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар