пʼятницю, 9 грудня 2011 р.

Анекдоти на Новий Рік в компанії друзів

Він сів під штучну ялинку, випив банку безалкогольного пива і став звичними рухами надувати гумову жінку ...
***
Дід Мороз говорить до сніжної баби:
- Ти мені більше мінет не роби!
- А чо?
- Нічо, весь живіт морквиною сколола!
***
Якщо вранці прокинувся поруч зі Снігуронькою - значить, вчора точно настав Новий рік!
***
Мєнт, патрулюючи територію на коні, бачить маленьку дівчинку на велосипеді, зупиняє її і питає: - Дівчинко, який у тебе гарний велосипед! Дівчинка несміливо відповідає: - Дякую. - А хто тобі його подарував? - Дід Мороз. - Правда? Ну тоді скажи Дідові Морозу, щоб він наступного разу ставив на велосипед фари. Дівчинка дивиться на мента на коні і раптом каже: - А у вас, дядьку міліціонер, гарний кінь! - Спасибі, дівчинка. - А хто вам його подарував? - Мені теж Дід Мороз! - Правда? Ну тоді скажіть йому, що хуй у коня повинен знаходитися знизу, а не зверху
***
Оголошення: "Приймаємо замовлення на Новий рік. Розцінки:
- Снігуронька з Дідом Морозом - $ 50;
- Снігуронька без Діда Мороза - $ 200 ".
***


Маленький хлопчик написав Дідові Морозу:
"Прийшли мені, будь ласка, братика".
Дід Мороз відповів:
"Немає проблем. Прийшли мені свою маму".
***
Прибігає Снігуронька до Діда Морозу вся в сльозах:
- Дідусю, я ніколи не зможу випробувати оргазм!
- Так чому, дурненька!
- Ну, як же - мені сусідські баби сказали, що вони від оргазму просто тануть!
***
Зустрічаються дві повії:
- Ну, як тобі член Діда Мороза?
- О! Щось неймовірне! Прямо в роті тане!
***
Дід Мороз говорить дівчинці:
- Дівчинко, якщо ти мене поцілуєш, я дам тобі цукерочку.
- Дід Мороз, а якщо ти віддаси мені весь мішок цукерок, то я в тебе навіть відсмокчу.
***
Один мужик напередодні Різдва вбрався в костюм Санта-Клауса і, радіючи, що може добре потішити свою дружину, подзвонив у двері їхнього будинку. Дружина відкрила, і, не встиг він вимовити й слова, як вона кинулася йому на шию, стала цілувати і потягнула за собою в спальню. І там, божевільна, займалалася з ним сексом мало не дві години. Нарешті, скориставшись маленьким перепочинком, він скинув з себе накладну бороду і вуса. І тут же почув слова, які вразили його на все життя:
- Ну треба ж, це ти? А я ж тебе зовсім не впізнала ...
***
Молодість - це коли ти вже не віриш, що на Новий Рік до тебе прийде Дід Мороз, але ще сподіваєшся, що до тебе прийде Снігуронька.
***
Маленький хлопчик пише лист Дідові Морозу:
"Дорогий Дідусь Мороз! Мені дуже сподобалися ті китайські петарди, які ти подарував мені на минулий Новий Рік.
Тому подаруй мені, будь ласка, на цей Новий Рік 2 пальчика і око
***
Здрастуй, Дідусю Морозе. Тут така справа ...
Добре що мішок приніс. Треба заховати тіло ...
***
31 грудня. Мужик ставить табуретку і накидає мотузку на люстру. Раптом відчиняються двері і ввалюється п'яний Дід Мороз. Падає на диван, дивиться на нещасного мужика і питає:
- Чого це ти там робиш?
- Та життя - кошмар, не можу я більше, набридло! Вирішив ось ..
Дід Мороз каже:
- М-да? .. Ну раз ти все одно на табуреті, розкажи, віршик, чи що ...
***
3 новорічних бажання збоченця: замочити діда морозу, спалити ялинку, трахнути снігурку.
***
Приходить п'яний дід мороз в дитбудинок. Хлопці тамтешні напали на нього. Він кидає мішок і тікає.
Приповзає до мішка хлопчик без ніг, бере подарунок і відповзає на ліжко. Відкриває подарунок, а там скакалка.
- Чорт, cкакалка!
***
Діалог з ранку:
- А мені Дід ​​Мороз нічого не подарував!
- Звичайно, ми ж його вчора спалили ...
***
Питають маленьку дівчинку:
- Машенька, скажи, хто приходить до тебе на Новий рік, бородатий такий, в червоній шубі і вітає тебе зі святом?
- Дідусь Мороз!
- Машенька, а хто ще з ним приходить?
Машенька мовчить.
- Ну, Машенька, дівчина така - в білому, з довгою косою, хто?
- Смерть чи що?
***
Питання на форумі незайманих:
Я до сих пір незаймана. У мене немає хлопця. Тому що я не красуня. Я теж хочу на цей новий рік позбутися невинності. Але зустрічаю я його одна. Я думала сама себе позбавити огірком чи бананом, але дуже боюся болю. І дуже боюся що у мене не вистачить рішучості засунути його туди. Тому придумала, що я візьму пляшку шампанського і засуну в холодильних. Потім коли замерзне залізу з нею у ванну. Зніму дріт і приставлю до целки. Пляшка нагріється і вистрелить. Тобто я втрачу невинність швидко.
Відповідь:
Дивись, не застрелься! З Новим роком!



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар