четвер, 15 грудня 2011 р.

Приколи на Новий Рік про Діда Мороза та Снігуроньку

Боже, хто навчив говорити тебе це жахливе слово? - Лає мати свого малолітнього сина.
- Дід Мороз, мамочко.
- Дід Мороз? Не може бути!
- Так, мама, коли він впав в моїй кімнаті, спіткнувшись об велосипед.
***
Два актора підробляють під Новий рік Дідами Морозами. Один просить іншого:
- Слухай, зайди до моєї сім'ї, привітай їх зі святом.
- А чому ти сам не можеш?
- Та я занадто дорого беру.
***
Засиділися гості на Новий Рік, господиня вже не знає, що робити.
Дзвінок по телефону. Вона підходить і тут ідея ... Повертається і кричить: - Пожежа, пожежа! Всs:
- У кого пожежа?
- Я не розчула ... у когось із вас.
***
- Дід Мороз, дякую за подарунок, який ти мені приніс.
- Дрібниця, не варто подяки.
- Я теж так думаю, але мама веліла так сказати.
***
МаріВанна розпинається перед п'ятим "В":
- Який це час: "він прибирає, вона прибирає, ти прибираєш ..."?
Вовочка, задумливо:
- Мабуть передноворічний.
***


Кінець грудня. Лежить на напіврозваленому дивані в квартирі з обідраними шпалерами актор Пупенко. Дружина пішла, роботи немає, грошей немає. Невідомо навіть, на що Новий рік справляти. Лунає телефонний дзвінок:
- Пане Пупкін? Вас турбують з приводу зйомок. Ми Вам пропонуємо знятися в Голлівуді, у Спілберга. Роль, правда, не головна - головну Шварценеггер грає -, але теж серйозна. Тисячу доларів не запропонуємо, але на вісімсот в день можете розраховувати. Вас це влаштує?
- А коли зйомки?
- З 25 грудня по 10 січня.
- Ну-у ні ... Я не можу. У мене ялинки ...
***
Дівчина прибігла на зустріч Нового року, ледь перевівши подих.
- Ти чого так захекалася?
- Мчала з усіх сил.
- А що трапилося?
- Якийсь молодий чоловік хотів мене поцілувати!
- І вдалося тобі його наздогнати?
***
Син питає у матеpі-одиначки:
- Мама, мама, а хто мій тато?
- Дід Моpоз! - Зло відповідає мама.
- Як це? - Дивується хлопчик.
- Пpийшов вночі, зробив подаpунок і більше його ніхто не бачив.
***
Виклик на будинок Діда Мороза! Телефонуйте на наш телефон, і вам тут же відключать теплопостачання!
***
Їде мужик п'яний в автобусі. У нього нетримання сечі. Кондукторка каже:
- Чоловік, ну що це таке?
- Снігуронька я, не бачиш, чи що, тану ...
***
Перше січня. Дзвінок подруги:
- Галка? Ну як провела новий рік?
- А! Як завжди, в ліжку ...
- І багато було народу?
***
- Якщо я буду змушений затриматися у відрядженні, - каже чоловік дружині, - і не повернуся до зустрічі Нового Року, я пошлю тобі телеграму.
- Можеш не посилати! Я її вже прочитала, вона лежить в кишені твого пальта!
***
- А давайте покличемо тих, без кого не обходиться жоден Hовий рік?
- Давайте ...
- Міліція! Міліція!
***
В готелі під Новий рік:
- Гей, хто-небудь, допоможіть, в 11-му номері пожежа! Відро води в 11-й номер!
Розчиняються двері сусіднього номера:
- А в 13-й номер - шампанського!
***
- Снігуронька, чому ви ходите з голими грудьми? - Так мій Дід Мороз десь бороду втратив. - Ну і що? - Так щоб ніхто не помітив.
***
До дівчинки повинен прийти Дід Мороз (ДМ) - вона одягла сукню, бантик, завчила віршик. Дзвінок у двері - дівчинка побігла відкривати і впала, плаття порвала, бантик покотився, віршик забула. Відкриває двері й плаче - а там ДМ.
ДМ - Що сталося, дівчинко?
Д - Дідусь Мороз, я тебе чекала, плаття гарне, віршик завчила.
ДМ - Ну, і ...
Д - Побігла відкривати, впала, плаття порвала, бантик покотився, віршик забула.
ДМ (розчарованим голосом) - Ну йо... твою мать ...
***
Маленький хлопчик приходить додому весь подряпаний, личко подряпане, ручки подряпані, животик теж у подряпинах.
Тато:
- Синку, що сталось?
- Та розумієш тату, у нас в садку свято було, і ми водили хоровод ... Діток мало, а ялинка велика ...
***
   Оголошення на ялинковому базарі:
Покупець - пам'ятай, у кого стоїть вдома штучна ялинка, до того прийде несправжній Дід Мороз з фальшивими подарунками!
***
-Я цей Новий рік відзначав на Гавайях, навкруги засмаглі дівчата, море, пляжі ...
  -А я в Індії, верхи на слоні, тепло, фрукти, привітні індіанки ...
  -А я Новий рік теж з вами відзначав, удома на кухні, тільки не курив!
***
1 січня. Вечір. У квартирі лунає телефонний дзвінок.
Господар, який не так давно заснув після бурхливого новорічного святкування, зриває трубку і кричить в неї:
  - Який дурень дзвонить о шістнадцятій годині ранку?!



Цікаво?
Збережи в соцмережі та поділись з друзями)

Немає коментарів:

Дописати коментар